Mehmet Gözetlik

Mehmet Gözetlik, “Minimalist effect in the maximalist market” isimli projesiyle 2010 yılında tüm dünyayı etkisi altına almıştır. 2011 yılında, Pekin Tasarım Triennalinde, “Tasarım duygusunun nedeni” isimli karma sergide, Naoto Fukasawa, Zaha Hadid, Ross Lovegrove, Marc Newson, Norman Foster ve Philippe Starck gibi yaratıcıların işleriyle birlikte sergilenmiştir. 2013’te ingiliz mağazacılık devi Selfridges’ın “No Noise” isimli kampanyasının ilham kaynağı olmuştur. Tasarladığı fontlar tüm dünyadan yüzbinlerce kişi tarafından indirilmiş, Dreamworks, TBWA, Vogue, Yahoo, American Airlines, ESPN gibi birçok uluslararası şirket tarafından lisanslanmıştır. Pop-art posterleri 52 ülkedeki koleksiyonerler tarafından satın alınmıştır. Tasarladığı ürünler, Amazon başta olmak üzere tüm dünyada satılmaktadır.Multidisipliner tasarımcı, bağımsız sanatçı ve girişimci Mehmet Gözetlik, Antrepo’nun kurucusu ve sanat yönetmenidir. Aynı zamanda Bilgi Üniversitesinde tipografi dersleri vermekte, ID istanbul’da yaratıcı danışmanlık görevini sürdürmektedir. Ulusal ve uluslararası konferanslarda projelerini ve küresel etkilerini anlatmakta, geleceğin ihtiyaçları konusunda ön sezilerini paylaşmaktadır.